Call us: +1. 714. 855. 9292

Registration confirmation will be emailed to you.

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Weekendowy reset w Vavadzie

Homepage 2 Forums General Weekendowy reset w Vavadzie

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  dirty4348 16 hours, 22 minutes ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

dirty4348
    Participant

Zawsze myślałem, że hazard to coś dla ludzi, którzy mają za dużo pieniędzy i za mało rozumu. Serio, taki miałem stereotyp. Pracuję jako grafik komputerowy, siedzę przed monitorem po dziesięć godzin dziennie, a wieczorami maluję akwarele – to moja odskocznia. Nigdy nie ciągnęło mnie do kasyn, ani tych stacjonarnych, ani tym bardziej internetowych. Uważałem, że to strata czasu i kasy. Aż do pewnego piątku, dwa miesiące temu.

Pamiętam ten wieczór idealnie. Marzec, za oknem plucha, w pracy deadline gonił deadline, a ja czułem się jak ściśnięta cytryna. Skończyłem projekt wcześniej, co zdarza się raz na ruski rok. Wziąłem prysznic, zamówiłem pizzę i usiadłem na kanapie z zamiarem obejrzenia głupiego filmu akcji. Ale coś mnie tknęło. Kumpel z zespołu, Marek, od tygodnia zachwalał jakąś stronę, mówił, że wkręcił się w automaty dla relaksu. „Sprawdź, stary, to nie jest żadne naciągactwo” – powtarzał. Miałem chwilę, więc z nudów wpisałem w Google jego słowa. Trafiłem na platformę, która od razu rzuciła mi się w oczy wyglądem. Nie jakiś kiczowaty neon, tylko stonowana, nowoczesna szata graficzna. Nawet nie wiedziałem, że to vavada online – tak po prostu wylądowałem na tej stronie.